Garantie & Klachten

Garantie
Een product aangekocht via Levi & Meli shop valt onder wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product in alle redelijkheid aan de verwachtingen van de consument moet voldoen. Het product behoort geen gebreken te vertonen die niet te verwachten zijn bij normaal gebruik. Wij doen logischerwijs ons best om onze producten in topconditie aan je te leveren. Tocht komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens het transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kan maken op de garantie. Wanneer het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Je kunt ons een e-mail sturen naar info@leviandmeli.nl.

Klachten
Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over de kwaliteit van een van de artikelen op de website van Levi&Meli dan verzoeken wij je een e-mail te sturen naar info@leviandmeli.nl. Zet in de e-mail het ordernummer, omschrijving van de klacht en stuur duidelijke foto’s. We proberen binnen 2 werkdagen een reactie te geven op je klacht.